Ağustos 04, 2009

hush hush.

hem de nasıl. özledim. gerçekten. hem de bitsin tatil. resmen bitmeyen tatil yapmışlar.
sıkıntıdan doktorlardan sonra aşk-ı memnu fanı oldum. aşk-ı memnuğ. tekrar bölümleriylen haftaiçi her gün sabahın köründe kanal değde. hatta sabahın körünün yayın akışını sayayım sizlere. sabah 9 da şovda doktorlar(ben finaline kadar izledim sonra başa döndürdüler terk ettim ben de tabiğ), atevede saklambaç saklambaç(muhteşem oyuncumuz sibel can için bakıyorum arada), starda kanal değde yabancı damat(aşk-ı memnuğyu beklerken bakmak zorunda kalıyorum, biraz da niko için olabilir ehe). tiğentide will and grace, less than perfect, 8 simple rules falan, cenebeceğede ekonomi. FALAN. reach out touch me. ulan hilary. allah belalarını vermesin.

hamile kadınlar çok korkunç lan. canlı kanlı şişik karınlı görmeyeli bayağ olmuş idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder