Ağustos 23, 2009

hamidiye su içmeyin beni deli etmeyin.

domuz gribi lağn. böyle şeyleri ciddiye almayıp "ohoo her sene bi bok çıkarıyolar valla" diyerekten tiğye alan ben kendimin ağzını kırayım. hayır zehirlenince de aynı belirtiler oluyo belki ama insan bi düşünüyo neden "genç yaşında öldü kızcağz" ben olmıyım diye. hem alamancı kuzenlerim getirmiş olabilirdi gağyet virüsünü. en çok iletişimde bulunan olarak ayvayı ilk yiyen de ben olabilirdim. neyse şimdi iyiyim çogşükür.

ama ödüm bokuma karışmadı değil. hayır değil. adı bile kötü ya. allam ölceksem de kendi bokunda yaşayan bi hayvanın gribinden ölmeyeyim yareppimdinimizamin dedim resmen. kuşlar güzel hayvanlar bak o olabilirdi misal. hava keseleri falan.

he bi de başlık hususunda ciddiyim. içerken musluk suyu bu hocu dediydim zaten de soğuk olunca içiriyo yine kendini. kanmayın siz. hem duydum ki çöpten boş şişeleri toplayıp kendi yöntemleriyle kapatıyolarmış ağzını satıyolarmış sonra biz bilinçsiz tüketiciye. aman diyeyim. otobüs duraklarındaki bıcırıklara acır alırdım da artık buna bir son demek gerenkmiş. hayır sonra domuz gribi falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder