Ağustos 12, 2009

Fitoform.

birtakım hayalkırıklıklarım var sabah sabah.

-cebimdeki 1,55 yateleyi gördükten sonra uykusuz alırım lan benbunla ekiehi diyerek bakkala gidip uykusuza zam geldiğini görmem misal. gayet yıkıcıydı.

-amcama ikiyüzbini sonra versem olur mu ki yeağ diyip aldıktan sonra bugünün çarşamba olduğunu ve yarın yeni sayısının çıkıcağını fark etmem. yok olmuyo. yeni sayısı çıktığı anda eskisi eskiyo benim için. gündemi de okumuyorum aslında ama. nebleyim. öyleh.

-aşkığ memnunun sezon finaline gelmesi tutkuyla bağlı olduğum bi bok kalmaması en fenası.

-ayrıca bugün akşam alamancı kuzenlerimin gelicek olmasından bahsetmiyorum bile.

3 yorum:

  1. bence şu almancı olayı çok garip. yani hani sübyancı vardır, çocuk sapığıdır gibi, çocuk sapığı gibi tanım var mı ondan emin değilim ama. almancı alman sapığı mı olur bu durumda. ben buna sahiden anlam veremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahah diymiyeağ. avusturyada oturan dayının oğullarına avusturyalıcı demiyosun misal. avusturyalıcı da iyimiş ama. küfür gibi.

    YanıtlaSil
  3. adam ırkına göre sapıklık yapıyo resmen, ben olsam böyle düşünürdüm yani. hem avusturyalıcı demesi çok zor lan. böyle bi zorluyo adamı, insanın dili dönmüyo. almana gidiyo tabii.

    YanıtlaSil