Ağustos 31, 2009

cayman islands.

sabah 10 da kalktım bugün. mtv de top 10 at 10'de radiohead varmış şansıma. sabah sabah 10 radiohead şarkısıyla uyandım resmen. kafam iyi gibi o yüzden.

o diğil de ne anlatçam ben. geçende yürürken düşünüyodum, daha önce hiç bi yakınım ölmedi geyiği vardır ya. benim de öyleydi. dedim bunu biloğa yazayım ben.

bunu dediğimin ertesi günü dedemin ölüm haberi geldi. daha önce başıma gelmemiş olmasına sevindim. kötü bişeymiş.

yalnız artık korkuyorum. şu domuz gribi olayından bi gün önce sultanahmetin kapısının önünde ingilizce hadisler vardı onları okuyodum. insanın sahipken kıymetini bilmediği iki şey sağlık ve boş zaman gibi bişey vardı. o zaman sağlık ne kadar önemli lan demiştim kendi kendime ve ertesi gün domuz gribi olduğumu sandık. falan. garip şeyler. neyse düşünmeyeyeyeyeyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder