Şubat 05, 2010

he said she said.

sağdenurum. çogözledim lan. feysbok purofayıl fotoğrafını çeken ablanı da burdan tebrik etmek istiyorum. bu kadar çirkin olan sağdenurun mükemmel fotoğraflarını çekmeyi başarıyor. ehe. şaka yaptım.
çarli bebit made a joke. rain man boyunca kendini pek bir sevdirdi bu söz. teşekkür ediyorum burdan şurdan. nebiçim de özlemişim yazmayı. gerçekten.
beni buralara sürükleyen şey ise, ekşi sözlükte rastgeldiğim bir blogtur. sonra kendi buloğmuzu hatırladım. geldim öyle. he.
gidiyorum şimdi de. neskuyik ile süt yemeyi planlıyorum ama süt bitti kanımca. yağ. yazık.
öyle.

bays.

2 yorum:

  1. sen buloğa bak deyince yeni sekme açtım. bi an adres çubuğuna ne yazcağmı bilemedim lan o derece unutmuşum. oy oy.

    YanıtlaSil
  2. yazık sana. cıkcık. bak, gör dedim. evet, dedim.

    YanıtlaSil