Şubat 06, 2010

go away.

sağde, iyi bir onbeş gün geçirmişsin kanımca. ben de anlatçam, heveslendim.
star wars sevdası mı. şey. ben pek bir ısınamadım esasen. gerçi ilk filmin yarısını izledim sadece emme. küçük çocuk pek bir tatlıydı zaten, onun için izledim. ehe.



triplere bak şunun.

çok pis yoga yapasım vardı sonra tatilin başlarında. ama hastalık kötü bişey ki, böyle bir yandan akan sümükler, bu kadar çok akan sümüğe rağmen tıkalı kalan burun, tutulamayan öksürük ve genel halsizlik hali. düzelmem ise hayli zaman aldı tabi sürekli bozuk olan hava şartları dolayısiyle. zaten düzgün olsam da bir osman yapıp yine hasta olurdum da, neyse. ben de yatıp uyumayı tercih ettim işte.

neymiş, film izliycekmişim. cık. o da pek olmadı esasen. delicatessen'i izledim bi. (peğfekt.) şeyi izledim sonra, caterina va in citta. caterina şehre iniyor. dfgjzd. tabi gerçek çevirisi bu mu bilmiyorum. siyenbiğsiyyeğ sağolsun, izledik işte. sonra, ıım, şey. bikaç tane de çerez film elbet.

kitap okudum işte. interneti sevdim misal. formspringe uğradım bi ardanın ısrarlarıyla da pek bişey yokmuş. ve de hayatsal faaliyetlerimi gerçekleştirdim. evet. bu kadar.

yatakhanemi özledim lan. okulu felan da. çok gelesim var.

2009u 2010a bağlayan gecedeyiz, evet. şimdi size agresif yatakhane arkadaşım sağdeyi çekicem birazcık. kendisi yeni yıla uyuyarak girmeyi tercih etti de. gmllzdkfmgzd.

one more cup of coffee lan. cidden.

1 yorum:

  1. lsajglasjgklasjgklasjklgjakl. şalskgşalkgşlakgkaşlgkşa. gerçekten güldüm.

    YanıtlaSil