Kasım 07, 2009

why dont you sevilir.

she was just seventeen, do you know what i mean.
felan.

gülsoydan aldığımız kek o kadar güzeldi ki. beğendim. yanında böğürtlenli çayım ile yedim onu. sonra yatakhaneye gelip bugüzel havada ders çalışmamız gerektiğini öğrendiğimde ise üzüldüm doğrusu. polinom. polinom. çantada cepte polinom. dınınım. renkli renkli polinom. ehe.

hapşırdım.

zeynepirem domuz gribi olmuş la. okula gelme zeynepirem. tamam mı.

tuvaletim var galiba.
ve domuz gribinin en güzel yanının yatakhanede yapılan bir takım yenilikler olduğunu belirtmeden ve mustafamandalıvesevgiliokulayilebirliğiüyelerine teşekkürlerimi sunmadan gidemeyeceğim sanırım.
hoçakala.


ek mek kek.
why dont you dance to the music. nımnım.
why dont you like me, why dont you like me. (mikaşist.)
why dont you do something..(bıritni sipiyırs.)
why dont you kill me. (loser o.)
bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder