Kasım 20, 2009

if you seek amy.

çok öksüz kalmış ama burası ki.
birazcık yazı görsün garibim.

sana bişey söyliyim mi bilog. yağmur yağdığında binanın tepesinin kenarında biriken devasa damlanın kafama düşmesinden bıktım usandım artık. devasa damla, tel miğ. ne istiyorsun benden. her defasında beni buluyor. yürürken felan tak bi bakmışsın saçın yarısı ıslanmış o lanet damla ile. genelde değişmeceli olarak kullandığım bi takım kahkül veya perçem parçasına geliyor bu şey hem de. sinirleniyorum yavaştan.

benim de söyleyeceklerim var diyorum.
oha uykusuz almayalı çok geçmiş. uzun zaman olmuş.
sedanağ bitirsene kendimi durduracak değilimi. sen bitir ben de okuyim. sonra dönerli yazısını okuyup bir daha iğrenelim beraberce. gerçi benim etkilendiğim kadar iğrenç bulmadın sen ama. neyse.

çok uzatmamalıymışız biz burda. sonra hiç kimse okumuyor. okuyomuydunuz ki normalde lan. istiyosan oku sen, yazıyorum bak.

ama hayır. yazmıiycakmışım. giderim o halde ben.
gıdbay.
ama sonra gelicem, yazıcam bisürü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder