Eylül 30, 2009

my propeller.

tuğbanağ ilen ilk beraber yazışımız bu. yazıyoruz. aslında ben yazıyorum. o bakıyo. ama maksat gönüller bir olsun.

dün çok komik bi gündü. ama nolduğnu söylemiycem. its special i think. e o zaman niye söylüyosun burda. öyle içimden geldim. hım ok.

eti cinin kenarlarını kemirmeyi seviyomuş tuğbana, onu dedi. 23 dedim ben. eğen. çikin.

bi kız daha var yanımızda. tanışmıyoruz. 4 kişilik süpersonik odada üç kişi kalan, yalnız fekat şanslı veled-i zina. moron. ahmedoca. küt. em ay rayt?

en saçmaladığımız "girdi" oldu heralde. olsun. bu arada yanımızdaki kızla tanışıyoruz. yalan söyledim. pek severiz both of us. ay saat sekiz.

tuğbanağ dedi ki yıkancakmış. dedim ki sıcak su yok. dedi kısmfet. yalan. sen neymişsin beağbi. ağğa. ağğa. ağğa. döşiyelim ağbi fıratpen ağbi.

öyle yani. bi de günün boklarını seçip gidelim biz.

günün şarkısı: aerosmith-dont wanna miss a thing
günün köşesi: kenan yarar-psikoz(halbuse hiç hazzzzzetmeyiz penguyenden, hıhı)
günün olayı: bok deliğinde telefon aramak.
günün çikkini: eğğen.
günün jamie'si: yok. lastfm is closed. so there is no jamie for us. skajkgahsjgka.

hi my stranger! bayz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder