Eylül 13, 2009

hell yes.

gael garcia ve diego luna oynuyor diye çok tatlı bi film olucağını sanmıştım ama kısmen yanılmışım sanırım. y tu mama tambien'den bahsetmekteyim. filmin yüzde seksenini, "oha ne biçim bi filim lan bu?" diyerek izledim ve tamamlamış olmama da şaşırıyorum doğrusu. aslına bakılırsa geri kalan yüzde yirmi kısmı kötüydü diyemem. "vicky cristina barcelona" yı andırdı bana böyle küçük ayrıntılar ve yaşanılan ilişkiler açısından da bilmiyorum. büyük farklar var aralarında. şaşırdığım bir diğer nokta ise, imdb de aldığı puan. anlamıyorum, film güzeldi de ben mi uygunsuz sahnelerin fazlalığına takılıp şey ettim, yoksa dublajlı izlediğimden mi böylesine fena geldi.
belkiler de.


peki ya ferzan özpeteği her defasında kadın sanıyor oluşum. içimde onun kadın olduğuna kendini inandırmış bişey var sanki. geçen gün görsellerde arattım da, tekrar şaşırdım bi.
ama cereni geçemem ki ben. 8.sınıfın sonuna kadar mevlanayı kadın sanmak.
yok, fazla bu.

günün bişeyleri:
günün şarkısı: forget hö. (jeff buckley)
günün eşyası: pil şarj aleti.
günün kitabı: gösteri peygamberi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder