Temmuz 07, 2009

ceci.

fransızcamı geliştirebilceğim mükemmel bi site buldum. her şey çok güzel gidiyodu. bir ünite-6 ders- tamamlamış, ikinci ünitenin ikinci dersindeydim. ta ki "bu bir lamba değil, bu bir masa." cümlesini fransızcaya çevirmeye çalıştığımı fark edene kadar. manyak mıyım lan ben? sanki elin frankofonuyla bi evde oturcam, sanki o masanın lamba olduğunu iddia edicek, sanki ben de o bir masa diyerekten göt edicem onu. hıhı evet.

3 yorum:

  1. bana da söylesene o siteyi.hı.:P

    YanıtlaSil
  2. hayat bence bazen bize böyle oyunlar oynayabilir. hazırlıklı olmalı.

    YanıtlaSil